X

جستجو


الگوریتم گورخر (زبرا) گوگل

الگوریتم گورخر (زبرا)  گوگل
  • اشتراک گذاری

الگوریتم گورخر (زبرا) گوگل

الگوریتم گورخر چیست ؟ در اولین پست از مطالب سئو وب سایت ، بخاطر تولد گورخر ایرانی بعد از سالها تلاش و کوشش 🙂 تصمیم گرفتم این پست را قرار دهم . برای سئو درست و اصولی وب سایت باید از الگوریتم های سئو گوگل مطلع باشید تا بتوانید به بهترین شکل از دستورات آن تبعیت کنید . انصافا سئو کار سختیه نه بخاطر اینکه بخوام بگم مثل برنامه نویسی پیچیدست ، اما یک نکته مهم در سئو وجود داره نتیجه همون لحظه مشاهده نمیشود . مثل فضای کد نویسی نیست که در لحظه تعداد و نوع و خط خطا را نمایش بدهد . حالا باید وایسی ببینی کی و چه موقع گوگل رتبه سایتتون را میبره بالا یا سایتتون میره داخل پنالتی .

الگوریتم گورخر چیست ؟

در اصل الگوریتم گورخری وجود ندارد ، این یکی از آپدیت های گوگل میباشد که نام زبرا بر روی آن قرار گرفت . گوگل از استراتژی جالبی برای آپدیت های خود استفاده میکند . فکر میکنم توی شرکت گوگل هم چندتا ایرانی وجود داره که گوگل هم یاد گرفته هرچی الگوریتم جدی تر باشه باید اسمشو مسخره تر و لوس تر قرار بده . شما فکر کن اسم این الگوریتم اژدههای سه سر بود ، خدایی وحشتی در سطح جهانی ایجاد میشد و مردم بجای گوگل از بینگ استفاده میکردند .

ماموریت الگوریتم زبرا

هدف این الگوریتم بررسی و از دور خارج کردن فروشگاه های اینترنتی بی کیفیت و نامعتبر و قلابی در محیط گوگل میباشد و موتورهای جستجو دیگر تابع خواهند بود . پاک کردم جامعه تجارت الکترونیک و فروشگاههای بی کیفیت اینترنتی جهان از ساختارهای بی کیفیت از فضای اینترنتی وظیفه این الگوریتم میباشد . این الگوریتم برای پیشگیری از تخلف هایی مانند هک اطلاعات کاربران ، ساخت فروشگاه های فیک و تقلبی و … میباشد مثل پلیس فتا که داخل ایران دارند همین کارو میکنند . البته لازم به ذکر هم میباشد که این الگوریتم به بررسی سئو تمام فروشگاه های اینترنتی از لحاظ فنی میباشد و زمانیکه متوجه شود سایتی در حال فریب کاربران میباشد آن را به گوگل معرفی میکند .

مواردی که برای الگوریتم زبرا مهم است

  • لینک های سایت باید از خود سایت باشند نه از سایتی دیگر
  • در فروشگاه باید یک سیستم هوشمند و یکپارچه برای محاسبه هزینه حمل و نقل داشته باشد
  • لیست و لینک علاقمندی های خریداران باید وجود داشته باشد.
  • بروزرسانی سبد خرید پس از افزودن کالا به آن
  • راحتی ثبت نام ، ورود و خرید کالا
  • آدرس فیزیکی سایت باید وجود داشته باشد و راه های تماس واضح باشد
  • داشتن پشتیبانی آنلاین
  • داشتن نماد الکترونیکی مانند e نماد
  • UI&UX مناسب
  • تهیه محتوای مناسب برای محصولات
  • استفاده از درگاه پرداخت امن و مطمئن
  • تحویل درست بموقع کالا
  • حل مشکلات فنی سایت
  • گواهی SSL فعال